Verzending & Levering

Uw bestelling wordt verstuurd via GLS Pakketservice. In uitzonderlijke gevallen kunt u ons vragen om met PostNL te verzenden.

Verzendkosten

Voor bestellingen vanaf  € 25,- ex BTW worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen onder € 25,- ex BTW worden wel verzendkosten gerekend. De verzendkosten binnen Nederland en naar België zijn € 6,25 euro ex BTW per bestelling, ongeacht het aantal producten dat u besteld.

Moment van bezorging

Uw bestelling wordt tijdens werkdagen (maandag t/m vrijdag) aangeboden tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

Uw order traceren

De pakketten die verzonden worden per GLS Pakketservice kunnen online getraceerd worden. Zodra wij uw bestelling verzendklaar maken sturen wij u een pakbon. Aan het einde van de werkdag worden alle zendingen opgehaald door GLS. Tussen 16.00-18.00 uur ontvangt u een email van GLS met uw track & trace link. Als u op deze link klikt wordt u geleidt naar het online Track & Trace systeem van GLS Pakketservice.

Afhalen

Woont u in de buurt of wilt u toch liever uw bestelling persoonlijk afhalen? Dat kan! Het afhalen van bestellingen bij Easy Ergonomics is uitsluitend mogelijk op afspraak. Neemt u dus altijd van te voren contact op voor het maken van een afspraak. Uiteraard vervallen de verzendkosten als u uw bestelling komt afhalen.

Levertijd

Easy Ergonomics streeft een zo snel mogelijke levertijd na. Wij houden zelf voorraad aan in ons eigen magazijn in Uden. Producten die op voorraad zijn, hebben doorgaans een levertijd van 1 tot max. 3 werkdagen. Het kan helaas wel eens voorkomen dat een product niet (of niet voldoende) op voorraad is. Mocht een product op het moment van bestellen niet (of niet voldoende) op voorraad zijn, dan dient u rekening te houden met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. Wij zullen u informeren over een de verwachte levertijd. U kunt ten allen tijde de verwachte levertijd opvragen per email info@easy-ergonomics.nl of telefoon +31-413-230000.

Leveringsdag aangeven

Tijdens het bestelproces kunt u aangeven op welke dag u bij voorkeur uw bestelling wilt ontvangen. U kunt hiervoor het tekstveld gebruiken, voordat u uw bestelling afrondt. Wij trachten hier zo veel mogelijk rekening mee te houden. Echter kunnen wij niet 100% garanderen dat uw bestelling ook op de door u gewenste dag geleverd wordt, aangezien wij geen invloed hebben op het handelen van de pakketservice.

Leveringstijd aangeven

Het is niet mogelijk om een leveringstijd aan te geven. De pakketservice bepaalt het dagdeel waarop u geleverd krijgt aan de hand van de geplande route van de chauffeur.
 
Bezorgingsproces van GLS Pakketservice

GLS Pakketservice zal uw bestelling bij u aanbieden op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur. Mocht u onverhoopt niet aanwezig zijn, dan zal GLS Pakketservice een notificatie in uw brievenbus achterlaten. Op deze notificatie staat een telefoonnummer van GLS dat u kunt bellen om een nieuwe afspraak te maken voor de levering. U dient binnen 5 werkdagen contact op te nemen met GLS. Deze notificatie bevat ook een website adres van GLS. Via deze website kunt u een nieuwe afspraak maken. Het is ook mogelijk om uw bestelling bij een dichtbij gelegen GLS Pakketshop te laten bezorgen of een alternatief adres op te geven, bijvoorbeeld uw buren of werkadres. Als u uw pakket laat bezorgen bij een GLS Pakketshop moet u de GLS notificatie meenemen naar de GLS Pakketshop. Als u niet binnen 5 werkdagen contact opneemt met GLS, dan wordt uw bestelling naar ons retour gezonden. Easy Ergonomics behoudt zich in dit geval het recht om de gemaakte verzendkosten in rekening te brengen. Als u wilt dat wij uw bestelling nogmaals opsturen dan zullen extra verzendkosten in rekening gebracht worden.