Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt bij Easy Ergonomics op de volgende manieren bestellen. Wij hebben de bestelprocedure voor u zo "easy" mogelijk gemaakt. U hoeft slechts enkele gegevens in te voeren om een account aan te maken of u kunt zelfs bestellen zonder een account aan te maken. Wij geven de voorkeur aan bestellingen via onze website voor een efficiënte afhandeling en spoedige verzending van uw bestelling. 

Het is mogelijk om te bestellen via de volgende manieren: 

  • Via de website
  • Per email info@easy-ergonomics.nl
  • Per telefoon +31-413-230000
  • Per fax +31-485-712143

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wijziging of annulering van uw bestelling is geen probleem en kunt u eenvoudig opgeven per email info@easy-ergonomics.nl of door te bellen met onze klantenservice +31-413-230000. Echter, zodra we uw bestelling verzonden hebben is dit helaas niet meer mogelijk. U kunt nog wel het pakket weigeren aan de deur, waardoor het pakket automatisch aan ons geretourneerd wordt.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Tijdens het bestelproces wordt gevraagd naar uw emailadres. Naar dit emailadres zal een orderbevestiging van uw bestelling gestuurd worden. Ontvangt u binnen 10 minuten geen orderbevestiging, neemt u dan s.v.p. contact op via info@easy-ergonomics.nl.

Is het mogelijk om een proefbestelling te plaatsen?

Easy Ergonomics streeft naar 100% klanttevredenheid. Wij bieden onze klanten daarom de mogelijkheid om onze producten gedurende 21 dagen op proef te gebruiken middels een Proefplaatsing. Een proefplaatsing is een extra service met een aantal voordelen voor u: 

  • U krijgt de kans om maximaal 4 producten per proefplaatsing te testen. Dit kunnen 4 verschillende producten zijn, maar ook 4 producten uit dezelfde productcategorie. Wilt u graag advies bij uw keuze, neemt u dan contact op met onze adviseurs.
  • Gedurende deze 21 dagen mag u de producten daadwerkelijk gebruiken, in uw eigen werkomgeving, om te ervaren of de producten geschikt zijn voor u.
  • Indien bij gebruik van de producten blijkt, dat er producten zijn die u niet bevallen, kunt u deze aan ons retourneren.

Als het bovenstaande u aanspreekt, kunt u vrijblijvend gebruik maken van een proefplaatsing. Bestel eenvoudig via de website door te klikken op de button PROEFPLAATSING bij het product of PROEFPLAATSING aan te vinken in het winkelmandje bij het desbetreffende product.

Uiteraard kunt u ook per email of telefoon een proefplaatsing aanvragen.

Bij bestellingen boven € 25 excl. BTW worden geen verzendkosten gerekend. Stuurt u producten retour en komt daarmee uw uiteindelijke bestelling onder € 25,- excl. BTW, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht.

Een proefplaatsing is een speciale service, anders dan het wettelijk retourrecht voor consumenten. Hiervoor gelden daarom mogelijk andere voorwaarden dan gebruikelijk.

  

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt bij Easy Ergonomics gebruik maken van de volgende betalingsmethoden: 

  • iDEAL
  • Kopen op rekening (alleen bedrijven, overheid, instellingen)
  • Vooruitbetalen
  • Creditcard (VISA / Mastercard)
  • PayPal
  • Mr. Cash (Alleen België)

Betaling mislukt of geweigerd?

Is uw iDEAL / Mastercard / Paypal / Mr. Cash betaling mislukt? Check allereerst of het geld van uw rekening is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem  dan contact op met onze adviseurs via info@easy-ergonomics.nl of telefonisch via +31-413-230000.

Hoe werkt een terugbetaling?

Hoe wij u terugbetalen ligt volledig aan de wijze waarop u heeft betaald. Uw terugbetaling vindt altijd plaats op dezelfde manier als dat u betaald heeft. Bijvoorbeeld: Heeft u met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug via iDEAL Wanneer u met uw creditcard heeft, wordt uw betaling via uw creditcard terugbetaald. Houdt u bij een terugbetaling via creditcard rekening dat het enige tijd kan duren voordat u uw geld ontvangt. Dit is afhankelijk van hoe uw creditcardmaatschappij de betaling afhandelt.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen

Het afhandelen van een retourzending duurt meestal slechts enkele dagen tot een week. Wij adviseren u om minstens 7 dagen te wachten op uw terugbetaling. Staat het bedrag na 14 dagen nog niet op uw rekening? Neem  dan contact op met onze adviseurs via info@easy-ergonomics.nl of telefonisch via +31-413-230000.

 

Bezorgen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Easy Ergonomics streeft een zo snel mogelijke levertijd na. Wij houden zelf voorraad aan in ons eigen magazijn in Uden. Onze website geeft een voorraadindicatie aan. Deze voorraadindicatie is gebaseerd op minimaal 1 stuks. Het kan voorkomen dat als u meerdere en/of verschillende producten besteld dat de levertijd iets langer duurt. Wij proberen u hiervan zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Producten die op voorraad zijn, hebben doorgaans een levertijd van 1 tot max. 3 werkdagen. Het kan helaas wel eens voorkomen dat een product niet (of niet voldoende) op voorraad is. Mocht een product op het moment van bestellen niet (of niet voldoende) op voorraad zijn, dan dient u rekening te houden met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. Wij zullen u informeren over een de verwachte levertijd. U kunt ten allen tijde de verwachte levertijd of actuele voorraad opvragen per email info@easy-ergonomics.nl of telefoon +31-413-230000.

Hoe worden de producten bezorgd?

Uw bestelling wordt verstuurd via GLS Pakketservice. In uitzonderlijke gevallen kunt u ons vragen om met PostNL te verzenden.

GLS Pakketservice zal uw bestelling bij u aanbieden op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur. Mocht u onverhoopt niet aanwezig zijn, dan zal GLS Pakketservice een notificatie in uw brievenbus achterlaten. Op deze notificatie staat een telefoonnummer van GLS dat u kunt bellen om een nieuwe afspraak te maken voor de levering. U dient binnen 5 werkdagen contact op te nemen met GLS. Deze notificatie bevat ook een website adres van GLS. Via deze website kunt u een nieuwe afspraak maken. Het is ook mogelijk om uw bestelling bij een dichtbij gelegen GLS Pakketshop te laten bezorgen of een alternatief adres op te geven, bijvoorbeeld uw buren of werkadres. Als u uw pakket laat bezorgen bij een GLS Pakketshop moet u de GLS notificatie meenemen naar de GLS Pakketshop. Als u niet binnen 5 werkdagen contact opneemt met GLS, dan wordt uw bestelling naar ons retour gezonden. Easy Ergonomics behoudt zich in dit geval het recht om de gemaakte verzendkosten in rekening te brengen. Als u wilt dat wij uw bestelling nogmaals opsturen dan zullen extra verzendkosten in rekening gebracht worden.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf  € 25,- ex BTW worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij een bestelling onder € 25,- ex BTW worden wel verzendkosten gerekend. De verzendkosten binnen Nederland en naar België zijn € 6,25 euro ex BTW per bestelling.

Hoe kan ik mijn order traceren?

De pakketten die verzonden worden per GLS Pakketservice kunnen online getraceerd worden. Zodra wij uw bestelling verzendklaar maken sturen wij u een pakbon. Aan het einde van de werkdag worden alle zendingen opgehaald door GLS. Tussen 16.00-18.00 uur ontvangt u een email van GLS met uw track & trace link. Als u op deze link klikt wordt u geleidt naar het online Track & Trace systeem van GLS Pakketservice.

Kan ik een aflever dag en/of leveringstijd kiezen?

Tijdens het bestelproces kunt u aangeven op welke dag u bij voorkeur uw bestelling wilt ontvangen. U kunt hiervoor het tekstveld gebruiken, voordat u uw bestelling afrondt. Wij trachten hier zo veel mogelijk rekening mee te houden. Echter kunnen wij niet 100% garanderen dat uw bestelling ook op de door u gewenste dag geleverd wordt, aangezien wij geen invloed hebben op het handelen van de pakketservice.

Het is niet mogelijk om een leveringstijd aan te geven. De pakketservice bepaalt het dagdeel waarop u geleverd krijgt aan de hand van de geplande route van de chauffeur.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Woont u in de buurt of wilt u toch liever uw bestelling persoonlijk afhalen? Dat kan! Het afhalen van bestellingen bij Easy Ergonomics is uitsluitend mogelijk op afspraak. Neemt u dus altijd van te voren contact op voor het maken van een afspraak. Uiteraard vervallen de verzendkosten als u uw bestelling komt afhalen.

 

Retourneren en ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen

Het is altijd mogelijk dat het door u bestelde product niet aan uw verwachting of wens voldoet. Als consument hebt u bij Easy Ergonomics het recht om binnen 14 dagen na ontvangst het artikel zonder opgaaf van reden te retourneren.

Hoe werkt het retourproces?

Als u een product binnen 14 dagen retour wilt zenden, dan vragen wij u om de retourzending van te voren aan te melden via returns@easy-ergonomics.nl. Graag horen wij van u welke producten er retour komen en de reden van retour.

Bij het retourneren van een bestelling is het belangrijk dat u het product op de juiste manier verzendklaar maakt. Dat wil zeggen: 

  • Plaats het product netjes terug in de originele productverpakking, zoals u het product ontvangen heeft.
  • Vervolgens verpakt u het complete product inclusief productverpakking in een verzenddoos, inpakpapier of noppenfolie.
  • Voeg altijd een begeleidende brief toe of een kopie pakbon / kopie factuur, zodat duidelijk is wie de afzender is. 

Wat is de status van mijn retour? 

Retourzendingen worden meerdere keren per week verwerkt door onze service-medewerkers. Als blijkt dat uw retourzending aan de voorwaarden voldoet, wordt uw aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten binnen maximaal 14 dagen terugbetaald. Mocht een retourzending niet aan de voorwaarden voldoen, dan kan de retourzending geweigerd worden of er kunnen kosten in rekening gebracht worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Een retourzending dient aan een aantal voorwaarden te voldoen: 

  • Aanmelding van uw retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
  • Het product dient in de originele en onbeschadigde verpakking te zitten.
  • Niet schrijven of plakken op de productverpakking.
  • Het product dient onbeschadigd te zijn.
  • Het product dient compleet te zijn met losse accessoires en handleidingen.
  • Online of telefonisch besteld is (koop op afstand)
  • De retourzending dient goed ingepakt te zijn in een verzenddoos, zoals u het product ontvangen heeft.
  • Retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd te zijn. De retourkosten zijn voor uw rekening.

Fout: 

  • Niet verpakt in een verzenddoos
  • Stickers of geschreven op de originele productverpakking
  • Geen begeleidende brief of geen afzender vermeld.

Goed: 

  • Verpakt in verzenddoos
  • Begeleidende brief of afzender vermeld.

Mijn bestelling is defect geleverd, wat moet ik doen?

Is uw bestelling defect of beschadigd geleverd? Neem contact op met onze adviseurs. We zullen er alles aan doen om dit probleem op te lossen.

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot  17.00 uur via telefoonnummer +31-413-230000 of per e-mail via info@easy-ergonomics.nl

Mijn bestelling is incompleet geleverd, wat moet ik doen?

Is uw bestelling incompleet geleverd? Neem contact op met onze adviseurs. We zullen er alles aan doen om dit probleem op te lossen.

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot  17.00 uur via telefoonnummer +31-413-230000 of per e-mail via info@easy-ergonomics.nl

 

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot  17.00 uur via telefoonnummer +31-413-230000. U kunt ons ook via de e-mail bereiken via: info@easy-ergonomics.nl of met onze adviseurs chatten via de website.

Hoe worden klachten afgehandeld?

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. De grote tevredenheid van onze klanten is terug te zien in de zeer hoger score die wij ontvangen in de geschreven reviews, namelijk een gemiddeld cijfer van een 9,1 via de onafhankelijke beoordelingssite Feedbackcompany ! Toch kan het wel eens voorkomen dat het mis gaat en u een klacht wilt indienen. Mocht dat zo zijn, neem dan direct contact met ons op. We lossen het graag voor u op. U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken via telefoonnummer +31-413-230000 of per e-mail via info@easy-ergonomics.nl. Daarnaast kunt u met onze adviseurs chatten via de website.

Heb ik garantie op mijn producten?

Easy Ergonomics staat garant voor de kwaliteit van haar producten en diensten, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de hierna volgende bepalingen is vermeld. Op alle producten en diensten wordt minimaal een jaar garantie verleend. Voor consumenten geldt een garantietermijn van 2 jaar.

Zakelijke aankopen: De garantie met betrekking tot de door Easy Ergonomics geleverde producten beperkt zich, zowel voor wat betreft de inhoud als de duur ervan, tot de door de fabrikant toegekende garantie.

 

Veiligheid en privacy

Wat is jullie privacy beleid?

Easy Ergonomics respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan.

Easy Ergonomics gebruikt uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.

Easy Ergonomics zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.

Wij gebruiken uw e-mailadres slechts om uw bestelling af te ronden en indien u zich ingeschreven heeft voor onze nieuwsbrief, om u op de hoogte houden van mededelingen en interessante aanbiedingen. Wilt u geen emails meer van ons ontvangen, dan kunt u zich te allen tijde uitschrijven door een mail te sturen naar info@easy-ergonomics.nl. Wij sturen u dan geen mailings meer.

Mocht u nog vragen hebben over de Privacy Policy van Easy Ergonomics, neem dan contact met ons op per e-mail info@easy-ergonomics.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen.

Waar vind ik de Algemene voorwaarden?

U kunt de Algemene Voorwaarden van Easy Ergonomics vinden via de volgende link: https://easy-ergonomics.nl/algemene-voorwaarden

Wat zijn Cookies?

Om uw winkelmandje en persoonlijke gegevens op te kunnen slaan, maken wij gebruik van een zogenaamd cookie. Deze cookie bewaart uw bestelmandje en persoonlijke gegevens op onze server. Dit houdt in dat u bij een 2e bezoek aan onze website niet opnieuw al uw persoonlijke gegevens in te voeren. Wilt u niet dat uw persoonlijke gegevens onthouden worden dan kunt u deze cookie deactiveren.

Zoals elke andere webshop houden we door middel van een cookie bij welke pagina's worden bezocht en hoe intensief onderdelen van worden gebruikt. Op deze manier kunnen we onze site nog beter aanpassen aan uw wensen. Wij gebruiken deze gegevens nadrukkelijk niet om een profiel van onze bezoekers samen te stellen.

Veilige betaalomgeving

Easy Ergonomics zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren. Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij Easy Ergonomics. Zo worden uw transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd zodat afluisteraars geen kans krijgen. Voor het online betalingsverkeer werken wij samen met één van Nederlands bekendste en grootste betaalproviders: https://www.multisafepay.com/nl_nl/

 

Zakelijk

Kan ik zakelijk bestellen op rekening?

Bestelt u bij Easy Ergonomics BV als ondernemer, instelling of overheid, dan kunt u bij ons op rekening bestellen. Wij hanteren voor zakelijke klanten een betalingstermijn van 21 dagen, na factuurdatum.  Een bestelling plaatsen “op rekening” doet u heel eenvoudig via onze website.  Voor alle bestellingen op rekening wordt een controle uitgevoerd naar uw kredietwaardigheid. Indien nodig kunnen wij u vragen op een andere manier te betalen. Nadat wij uw gegevens gecontroleerd hebben, sturen wij u de producten toe inclusief een factuur met een betalingstermijn van 21 dagen.

Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?

Wilt u zakelijk op rekening bestellen via de website, volgt u dan s.v.p. de volgende stappen:

Plaats product(en) In winkelwagen

  1. Ga Naar kassa en afrekenen

  2. Ga vervolgens naar Doorgaan naar Kassa

  3. Vervolgens komt u op de pagina Bestelling Afronden.

    Stap 1:   Factuuradres: Wilt u een ordernummer/inkoopreferentie op uw factuur, vul deze dan als eerste in. Dit is geen verplicht veld.

    Vervolgens kiest u de juiste rechtsvorm in het veld Type organisatie.

    Daarna vult u verder uw bedrijfsgegevens (en KvK nummer) in.

    Heeft u een apart emailadres om facturen te ontvangen, vult u dit emailadres dan in bij het veld Factuur E-mailadres. U ontvangt dan de factuur voor uw bestelling op dit emailadres. Tevens wordt een geprinte factuur toegevoegd aan het pakket met uw bestelling.
           
  4. Stap 2: Verzending door GLS Express wordt automatisch gekozen.

  5. Stap 3: Kies voor de betaalmethode Op rekening

  6. Stap 4: Controleer vervolgens uw bestelling en voer in het opmerkingenveld eventuele opmerkingen of een toelichting in.

  7. Lees de Algemene Voorwaarden door en zet het vinkje aan. Door het aanvinken van de algemene voorwaarden gaat u akkoord met de algemene voorwaarden die worden gesteld door Easy Ergonomics BV

  8. Klik vervolgens op Plaats uw bestelling

  9. U ontvangt uw bestelling met een factuur welke u binnen de aangegeven betalingstermijn dient te voldoen. De factuur wordt per email verzonden en tevens toegevoegd aan uw pakket met uw bestelling

Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op via info@easy-ergonomics.nl of per telefoon via +31-413-230000.